Saturday, September 17, 2011

New Hair..

Assalamualaikum =)
Memandangkan da start new sem, so im trying to change my style tau..this is not from baju kurung girl to hip hop girl..but i called this as transformasi luaran..hehehe..disebabkan boring dgn hair style yang lame, so i decided to change..tersangatla puas hati and i really enjoy terbang2kan hair macam model..sampai kan my maid tegur..
"ya buk, udah2 la tengok cermin itu, mau pecah udah itu cerminnya"
"biala kak, xpuas tengok lagi nih..hehehehe"

Haa, pernah x korang dengar kate2 orang tua, "Jangan happy2 sangat..kang ade yang sedih tuh"

for me, sometimes it can be true cz it happened to me...but, not matter what you have to be strong..just ignore someone who wants to condemn you..emm, pape jela..ni blog kan utk happy je..bile bace balik boleh gelak2..tu yang best tu =)

Sampai sini sahaja cerita utk harini, walaupon sangat nta pape, boring, but cube refer balik kat my blog title..this is my life and i enjoy very much..tata..titi..tutu

1 comment: