Wednesday, February 9, 2011

Tenangkan diri

Assalamualaikum..

Kadang-kadang u all akan tgk me macam always heppy2 right? cz im trying so hard to make others happy..

when i tgk my fren gelak because of my stories, i akan bahagia..but, sometimes i macam xmampu nak menanggung ape yg i rase..but i know Allah always b there for me =)

now, ade reasons why me deactivate fb for awhile..jgn salah faham..bukan nak melarikan diri atau ape..just xsanggup nak tgk fb je..plus, xnak org pk macam2 about me..i cant stop myself from being jelez..i ngaku, i sometimes can be jealous gak..but sometimes x..tu maknenyer sayang.. =p


betul cakap org, in relationship, sayang je xcukop but mesti ade trust sekali..bercinte la bagai nak rak pon..tapi if xtrust kan..nak wat macam mne..

so entry ni macam emo sikit..saje nak luahkan..sape2 yang xsuke, sile bace entry lain..skip yang ni keyh =)

No comments:

Post a Comment